Välkommen, voff voff (a)

Alla inlägg den 13 december 2012

Av pinne gren - 13 december 2012 18:28

tänkte visa mina favorit hund raser, tar de jag kommer på just nu! :)


bichon havanais

söt gullig hälsosam hund och en bra familjehund för både små och vuxna, bichon havanais älskar att hälsa på andra människor därför är jag så förälskad i rasen den är också sjukt trevlig! <3

Labrador retriver, en snäll,lugn,sjukt söt och hälsosam hund som alltid är snäll mot andra människor och oftast alla andra hundrar, alla har kanske problem med ett o var annat men labradoren rekomederar jag verkligen! labradoren är en bra jakthund som älskar att fånga/hämta saker men nu har man den mera som familjehund som är snäll mot alla i familjen och småbarn och andra djur! <3shih tzu, en sjukt lugn och bra familjehund, söt och snäll liten vovve, dock är ju pälsen mycket problem jag tycker de är sötast i lite korstare päls. bra familjehund och en shih tzu har lite extra stora ögon som är ett bra känner tecken men dom är ju också rätt lika lhasa aspo! <3Golden retriver, nästan samma som labrador bara lite längre päls, läs om labrador &uarr; där uppe.




det var de jag kom på nu, vilken/vilka är din/dina favorit ras/raser?

Kommentera!&darr;

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards