Välkommen, voff voff (a)

Direktlänk till inlägg 11 november 2012

NU HAR VALPARNA KOMMIT TILL VÄRLDEN!

Av pinne gren - 11 november 2012 17:42

nu har valparna kommit, de föddes i tisdags! :D
och jag och mamma fick en bild på våran valp som är en flicka och som nu ska heta Svea :D

dock har jag inte bilden på datan men kanske lägger in den senare.

hon var jätte söt även hon bara var 2 dagar på bilden ♥

men nu längtar vi jätte mycket vi har köpt skålar men inget annat eftersom vi ska fråga lite om säng/korg/inhägnad.

vi får Svea första veckan i januari eller ja vi ska hämta henne första Januari :D <3

jag och mamma har också bestämt att åka och kolla på valparna om ca en månad om vi får lov eftersom då ser vi lite hur vår valp är osv, men dom bor ju väldigt nära så det är inte så svårt att åka och ta en liten titt.

jag lovar att ta kort på skålarna och Svea när jag får tid ska försöka lägga in hon på datorn idag

(Hon är ju nyfödd på bilden)


HA EN BRA KVÄLL :D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pinne gren - 26 december 2012 10:00


nu är det en vecka okej 6 dagar kvar tills vi får Svea, längtar jätte mycket! nu har pappa börjat lite smått med inhgnaden och jag kan visa sedan vad jag fick till henne i julklapp sedan :D Bilder: nu börjar de växa :))   här får ni en e...

Av pinne gren - 21 december 2012 09:26

förlåt att jag inte bloggat, men har haft fullt upp de senaste dagarna eftersom julafton är om 3 dagar! men nu är valparna 6 veckor, och 11 dagar kvar nu tills vi får henne! :D troligen får vi den vita :)) UTE I SNÖN FÖR FÖRSTA GÅNGEN! 5 O EN H...

Av pinne gren - 15 december 2012 19:17

JODÅ VI HÄLSADE PÅ SVEA! HÄR KOMMER "MÄNGDER" MED BILDER, SVEA 1 OCH SVEA 2 VAR BÅDA SÅ SÖTA SVEA 1 VAR LITE LUGNARE OCH MÖRKARE OCH SVEA 2 LITE BUSIGARE OCH LJUSARE, HÄR FÅR NI ERA BILDER! BÅDA VAR VISST SVEA 1 PÅ BILDEN DÄR &darr;     EBBE OC...

Av pinne gren - 13 december 2012 18:28

tänkte visa mina favorit hund raser, tar de jag kommer på just nu! :)   bichon havanais söt gullig hälsosam hund och en bra familjehund för både små och vuxna, bichon havanais älskar att hälsa på andra människor därför är jag så förälskad i ras...

Av pinne gren - 11 december 2012 18:20

klippte ihop lite bilder till en heder, men vad tycker ni den jag har eller denna..   eller   VILKEEEEEEN? :))   SVARA I KOMMENTARENA! ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards